تفریح کده رویدر

اولین وبلاگ کاملا تفریحی رویدر

تفریح کده رویدر

اولین وبلاگ کاملا تفریحی رویدر

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس(طنز)

دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس


گفتم: سلام حافظ گفتا : علیک جانم


گفتم: کجا روی؟ گفت والله خود ندانم


گفتم : بگیر فالی گفتا نمانده حالی


گفتم: چگونه ای؟ گفت: در بند بی خیالی


گفتم که تازه تازه شعر و غزل چه داری؟


گفتا که می سرایم شعر سپیدباری

بقیه شعر در ادامه مطلب

گفتم: ز دولت عشق، گفتا: کودتا شد


گفتم: رقیب، گفتا: کله پا شد


گفتم: کجاست لیلی؟ مشغول دلربایی؟


گفتا: شده ستاره در فیلم سینمایی


گفتم: بگو، ز خالش، آن خال آتش افروز؟


گفتا: عمل نموده، دیروز یا پریروز


گفتم: بگو ز مویش، گفتا که مش نموده


گفتم: بگو، ز یارش، گفتا ولش نموده


گفتم: چرا؟ چگونه؟ عاقل شده است مجنون؟


گفتا: شدید گشته معتاد گرد و افیون


گفتم: کجاست جمشید؟ جام جهان نمایش؟


گفتا: خریده قسطی تلویزیون به جایش


گفتم: بگو، ز ساقی حالا شده چه کاره؟


گفتا: شدست منشی در دفتر اداره


گفتم: بگو؛ ز زاهد آن رهنمای منزل


گفتا: که دست خود را بردار از سر دل


گفتم: ز ساربان گو با کاروان غم ها


گفتا: آژانس دارد با تور دور دنیا


گفتم: بگو، ز محمل یا از کجاوه یادی


گفتا: پژو، دوو، بنز یا گلف نوک مدادی


گفتم که قاصدت کو آن باد صبح شرقی


گفتا که جای خود را داده به فاکس برقی


گفتم: بیا ز هدهد جوییم راه چاره


گفتا: به جای هدهد دیش است و ماهواره


گفتم: سلام ما را باد صبا کجا برد؟


گفتا: به پست داده، آورد یا نیاورد؟


گفتم: سراغ داری میخانه ای حسابی؟


گفتا: آنچه بود از دَم گشته چلو کبابی


گفتم: بیا دو تایی لب تر کنیم پنهان


گفتا: نمی هراسی از چوب پاسبانان؟


گفتم شراب نابی تو دست و پا نداری؟


گفتا که جاش دارم وافور با نگاری


گفتم: بلند بوده موی تو آن زمان ها


گفتا : به حبس بودم اَز ته زدند آن ها


گفتم: شما و زندان؟ حافظ ما رو گرفتی؟

گفتا: ندیده بودم هالو به این خرفتی

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کرویه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ

وبلاگ قشنگی داری موفــــــــــــــــــــــــــــــــق بــــــــــــــــــــــــاشی

رویدر دانلود جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.ruydar00.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد